24 Ağustos 2009 Pazartesi

Bir Amerikalı Marka daha geldi

Geçen hafta cumartesi, hava sıcak, Bağdat Caddesi bildiğiniz gibi kabalık ama full çekmiyor köşe başlarında çılgınca esen gürültü bir miktar daha azalmış, hatta Şaşkınbakkalın köşesine geldiğinizde ne yazıkki (!) duymaya alıştığımız o çılgın CK günleri bitmiş, kendini sakinliğe bırakmış.

Dönüşte tam Mango'yu geçince bizim oğluş ısrarla birşey göstermeye başladı " Mumy Mumy Mr Bump " aa oda ne acaba, birileri yumurta kılığına girmiş de dolanıyor mu dedim ki, Andy sevinçle" horray Krispy Kreme in Turkey" neler oluyor Baba-Oğul benim bilmediğim birşeyleren bahsedip seviniyorlar. Neyse benimde neler olduğunu çözmem 3ila5 sn sonra gerçekleşti ki, kocaman bir Donat leaflet dağıtıyor. Ahaha şimdi çözdüm neler olduğunu.

Kış akşamlarında en sevdiğim dizilerden Dexter'ı seyrediyoruz. Dexter her sabah işe bir kutu doughnuts ile geliyor, polishane deki herkeze ikram ediyor, bende içinden şunları geçiriyorum. Bizde bazı gunler ofisde kahvaltı yapardık, herkez bişiyler getirirdi, bak sen Amerikada da böyle oluyormuş, ben bunları geçirirken Andy demezmi " Do you know, there's a Doughnut company called Krispy Kreme, just delicious, someone like you can get addicted! When they roll into a new town - they give free doughnuts out all day long - but forget it! The queues are endless ...." böyle devam etti anlatmasına ve beni daha tadına bile bakmadan donatçı olmuştum.

Ve şimdi hayali Donutçuluğum gerçeğe dönüşecekti, çünkü 24 Agustos'da burda bizim caddede dükkan açıyorlarmış. Harika! Bugün öğlen yemeğe çıktığımızda, hadi dedim gidelim kuyruk muyruk belki Ramazan azdır bizde oturur yeriz. Aha o ne, köşeyi döndüm ben kuyruk beklerken bir boşlukla karşılaştım kimseler yok, EEE iyi hiç olmazsa daha detaylı inceleyebilicem dedim. Vişneli donut şeçtim kendime ve yanına da sıcacık bir Latte..Ayy keyfe bak, başladık yemeğe gerçekden lezziz çok beğendim, şu diet işinde olmasaydım bu aralara kesin hergun kapılarını aşındırırdım.

Birde etrafda o kadar çok görevli olmasa yada görünmez olmayı başarabilselerdi, sanırım keyfimize diyecek olmazdı. İşte böyle..Bağdat Caddesinde yeni bir yer açılmış, duyrulur..

Hiç yorum yok: