21 Şubat 2011 Pazartesi

ELC Consultants Yöneticiler için İngilizce e-posta Yazışmaları Eğitimi Düzenliyor

http://www.yenibiris.com/HurriyetIK/Oku.aspx?ArticleID=9136

Günümüzün hızlı iş dünyası iletişimi de son derece önemli bir noktaya taşıyor. Gün içinde gerek ofisimizden gerek yurtiçinden ve yurtdışından  profesyonellerle haberleşiyoruz. Telefon-toplantı ve e-mail yazışmaları iletişimde lokomotif araçlar arasında yer alıyor. Maillerimizi yazarken kullandığımız uslüp, mailin ana fikri, iletmek istediğimiz mesaj, karşı tarafdan ne istediğimizi açık ve net olarak nasıl ifade ettiğimiz işimiz-mevkimiz-kişiliğimiz ve firmamız hakkında ipucu oluyor.  Dolayısı ile emailler kendimizi ve işimizi tanıtmakda çok önemli birer araç olarakda görev görüyor. Durum böyleyken ne yazdığımıza, nasıl yazdığımıza çok çok dikkat etmek gerekiyor.

Heleki global olarak iş yaptığımız partnerlerimizle, müşterilerimizle veya merkez ofislerimizle uluslarası dil olan İngilizce aracığılı ile yazışıyorsak, dikkat edilecek noktalar iki katına çıkıyor. Mesajımızı kurgularken, yazı stilimizi ve uygun dili seçerken uzmanlar tarafından desteklenen teknikler sayesinde ifadelerimizi doğru olarak karşı tarafa çok daha rahat ve hızlı aktarabiliyoruz.

26 Şubatta Yöneticilere email yazışmaları ile verilecek eğitimde, Türk profesyonellerin email yazışmalarında genellikle uygulamadığı ancak anadili İngilizce olan profesyonellerin dikkat ettiği yöntemlerin öğretilmesi ile mail içeriğini 5 adımda organize edebilme gibi kazanımlar dikkat çekiyor.

Hiç yorum yok: