5 Mart 2010 Cuma

WagaMAMA'da noldu?


İki gündür Wagamama'da öğlen yemeği sorunu yaşıyoruz, Noldu sormak istedik ama soramadık çünkü o kadar çok vakit kaybetik ki, koşararak çıkmak zorunda kaldık. 3. denemeyi de yapmaya açıkcası korktuk. Yazık olmuş, güzel bir konsepti ama servis bir konsepti nasıl siler süpürün de bir örneği.
Siz siz olun bu aralar çok da vaktiniz yoksa "hızlıca bir ramen yer kalkarım" diyorsanız, Sakın Wagamama'ya gitmeyin. Diyelim ki gene de gittiniz işte size Wagamama kötü servisine karşı yapacağınız, Akıllı ataklar:


  • Siparişi hızla vermeye çalışın.

  • Nasıl olsa siparişi verdim diye SAKIN rahatlamayın, 10 dakikada bir muhakkak sorun ( Aksi taktirde 30 dakika sonra halen masanıza ramen gelememiş olma ihtimali %90 )

  • Yiyeceğiniz masaya gelir gelmez hesabı da isteyin. ( Hesap faslı çok fena, hesabı getirmeleri 15 dakika aldı ) ,

  • Kesinlikle tam para verin ( Yoksa nedendir bilemedik hatta üst üste olunca kötü niyetten dahi şüphelendik, para üstü getirmiyorlar )

  • Fiş almanız gerekiyorsa, yerinizden kalkın ve kasaya giderek bizzat isteyin böylece 10 dakika kazanmış olursunuz ( ilk gün fiş bekledik, abartmıyoruz 10 dakika, ikinci gün bekleyemedik, almadan çıkmak zorunda kaldık)

Birde sanki herşeyi çok iyi halletmişler, mükemmel servis yapmışlar gibi kapıda iyi günler gene bekleriz diyorlar. Sayelerinde yediğimiz yemek burnumuzdan geldi, nefret ettik.


Sloganı Positive eating- Positive living olan bir işletmenin biran önce kendini toparlamasını dileriz.