NOT: Bu arada dün ve bugun tekrar öğlen yemeğinide bizden arkadaşlar Wagamama'daydı ve hesap alma, fiş verme, yemeğin zamanında gelmesi konularında çok büyük farklar olduğunu söylediler.
NE Güzel, RAMEN lerimize kavuştuk..Bizi dinlediğin için Teşekkür ederiz. Her yenigün bir dolu yeniliği de beraber getiriyor. Yapıcak çok iş, anlatacak ne çok şey var. Yeni yerler, yeni düşünceler, yeni işler, hayatımıza giren yeni kullanımları ve bazen de farkında olmaya zorlandığımız oluşumları benim gözümden paylaşıyorum. Hayata karşı isteme talebimizin altını çizmekde fayda görüyorum.
18 Mart 2010 Perşembe
Wagamama kendine yakışanı yaptı...
Geçen hafta Wagamama'daki maduriyetimizi anlatmıştım, ardından da üzüntülerimi dile getirmiş ve biran önce düzeltilmesi yönünde Wagamama'ya mesaj göndermiştim. Ancak bir süre geçmiş olmasına rağmen dönüş olmamıştı Kİ, geri döndüler Pazarlama Müdürleri, durumu anladığını ve gerekli aksiyonları alacaklarını bildiren mail gönderdi, telefonla ulaşmaya çalıştı.
ÇOK sevindim, umarım diğer kurumlarda WAGAMAMA'dan örnek alırlar ve olumsuzlukları kendilerine kılavuz alarak, müşterilerini dinleyerek yol almanın markaya kattığı değerin farkına varırlar.
Kaydol:
Yorumlar (Atom)
