14 Kasım 2009 Cumartesi

Gunaydin Burger Evi

Geçen hafta biraz kaçak yapalım da burger yiyelim dedik, bir de ufak bir işim vardı Şaşkın'da Tcibo 'ya uğradık ki oda ne küçük ama sıcacık gözüken bir mekan, patates çuvalları, tahta masalar, yazı tahtaları bir baktım, tanıdık da bir marka, et konusunda kendini pekçok kere kanıtlamış Günaydın, yeni bir konseptle burger evi açmış..Bu kadar lezziz bir tesadüf mü olur, hem burger yemenin arzusu hemde yeni bir mekanda tadım yapma fikri ultra cazip geldi. Bitirdikden sonra Tcibo 'daki işimizi kendimizi attık tahta masalara..Birkere takdir etmek lazım çünkü benzer birkaç yer daha varki, dışardan güzel ama servise gelince çuvallayan..hiç öyle değildi, zamanında, çok da hoş bir konseple sundular Burgerlerimizi, nasıl pişmesini istediğimizi sordular, patates tavamızı aynı zamanda servis yaptılar veee masada genel kullanıma açık harika hardallar bırakmışlar ki, son derece zevkle yedik, çok da beğendik..ellerine sağlık dedik. Hem fikir olarak çok güzel hem lezziz, hemde servisi hızlı ve güler yüzlü. Sonuç, ödediğiniz ücretin karşılığını veriyorlar...Şiddetle tavsiye ederiz. Canınız Burger mi çekti, Şaşkınbakkalda Günaydın'a bir uğrayın.

1 yorum:

Ebru Vision dedi ki...

Ama haftasonu hizmet standartları değişiyor, Dikkat! Mekanı ve burgerleri çok beğendiğimiz için bir arkadaşımızıda pazar günü götürdük. Yeni bir burger denedik gene pek nefidi ben kolam için bardak istedim ammaaa, konseptimize aykırı bardak veremiyoruz dediler, ŞAŞIRDIM tabi, çünkü hafta içi konseplerine aykırı değildi !!!